Samstag, 9. Juli 2011

[ 認真] 想用BNO 去 UK/EU 生仔, 有乜數路 ?

[ 認真] 想用BNO 去 UK/EU 生仔, 有乜數路 ?
google " BNA1990 下一代生子女的 British Citizenship 問題 "

from thread : bno 到英國產子

BNO + BNO = BC
BNO + BNO = EU Citzen

" 但現實情況係,只有父或母係BNO,喺英國生唔會係BC

但父母都係BNO,Border Agency極度頭痕

有單膠case, 膠到發本 BNO俾個BB,但由於Hong Kong Act 1985 無賦予內政大臣呢個權限

侷俾BC

香港同英國有法律學者,研究呢啲膠case,但由於Border Agency鋪鋪發BC

根本無官司打,結果都無嘢研究到

另一個極度硬膠嘅問題,係BNO 喺北愛或 愛爾蘭生出嚟嘅BB,就算依家修咗憲

都係計咗入Irish度,特別有做過選民登記嘅 BNO "

" 請參考英國國籍法 法律條文 以聯合王國政府英文版本為準,不要輕信過多伍毛的各大討論區

在考慮到國籍繼承問題,請由 《 1914年英國國籍和外國人身份法案》(British Nationality and Status of Aliens Act 1914)開始

不要忘記我國是使用普通法的,所以要看案例,由1914開始

引用自維基 Quote from wiki
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E8%8B%B1%E5%9C%8B%E5%9C%8B%E7%B1%8D%E6%B3%95
英國國籍法是英國有關公民身份及其他類別英國國籍的法律。

作為一個昔日的帝國,其漫長的歷史有不少遺留下來的問題,所以英國的國籍法十分複雜。
引文結束Unqoute "

郭華倫, 中共史論, 台北 : 國立政治東亞研究所, 1973。
http://freeman2.com/ccha01.htm#cchindex

王健民, 《中國共產黨史 》 冊, 台北: 漢京文化, 1988。



Keine Kommentare: