Donnerstag, 7. Juli 2011

以其凝聚之主宰而言、則謂之心

答羅整菴少宰書 --傳習錄

以其理之凝聚而言、則謂之性。

以其凝聚之主宰而言、則謂之心。

以其主宰之發動而言、則謂之意。

以其發動之明覺而言、則謂之知。

以其明覺之感應而言、則謂之物。

陽明思想の部屋
http://www2.ocn.ne.jp/~ichitubo/yomei/chuanxiludefanyi.html

事先講明, 以下我所講 ge 100% 係事實
我結婚差不多有7年啦 . . .

結婚前老婆有工作, 結婚後, 老婆間間斷斷做咗幾份工, 未過 probation 便唔做個種

但最近佢唔知聽咗邊個八婆講, 索性唔搵野做 ( 佢有大專程度 ga ), 問佢點解唔做野,佢話'關你咩事呀?’

現在我們每月供樓和 日常開支家用 ( 約$20k) 全部我負責…

呢個唔係問題, 但我發現她愈來愈懶, 我每日7點未夠起身返工, 佢就11點先起身, 佢肯做家務都算la,

一星期只係煮 2日飯 ( 係蒸飯唔使點煮個d), 其餘時間佢買飯盒or eat out, eat out有時仲要我埋單...( 我有比家用呀!)

咁都算,佢依家連我每月比家用以外的 savings 都想管...

先排我想換車, 佢唔比我已好 ‘ 興’,最近又話要同我開聯名户口...
我梗係唔肯啦...

你話呢 d老婆, 係唔係應該要休咗佢呢?!!


Keine Kommentare: