Donnerstag, 7. Juni 2012

中共入侵google 癱瘓 gmail

中共入侵google 癱瘓 gmail

六四23周年之際,好多熱血嘅泛民同社運人士,都收到 Google通知,話佢哋嘅 Gmail電郵戶口「 可能面臨由國家資助的攻擊 」。

呢班苦主包括將福娃惡搞成福佳嘅林忌、80後社運女將 阿Ger、曾經因為街頭示威被政治檢控入獄嘅 楊匡 …… 睇完呢個被國家攻擊嘅名單,大約都估到發生乜嘢事。

Google 冇解釋到點樣知道黑客係由國家資助,苦主之一嘅楊匡話,Google 一定係發現攻擊電郵戶口的伺服器運算速度奇高,一定係超級電腦先做到,所以相信係國家資助嘅攻擊行為。

楊匡:好恐怖的國家

楊匡喺facebook 發表感想話︰「 好恐怖的國家,是我欠了你的嗎?!」佢同吳爽講,大約半年至一年前,佢搞緊港版茉莉花革命嘅時候,都收到 Google 類似嘅通知。今次收到通知,係佢透過 Google+ 發表咗一幅「 要求平反 不如造反 」嘅標語之後,唔知有冇關係。

攻擊電郵嘅目的,就係想癱瘓泛民同社運界分享民主訊息、發動遊行示威嘅力量。但係正如爭取平反六四嘅星火,中共撲足23年都撲唔熄,一次電郵攻擊又點可以打擊到社運界嘅熱血?楊匡話︰「 只要一息尚存,我都會喺不同平台繼續反獨裁。」

http://www.sharpdaily.hk/article/news/20120607/98855

Google 開始主動分析提示: 你的 Gmail 正遭受國家級威脅!
http://playpcesor.blogspot.com/2012/06/google-gmail.html


Keine Kommentare: