Dienstag, 1. Mai 2012

譚玉瑛 慶祝入行30年

譚玉瑛 慶祝入行30年

430穿梭機 ~ 共享陽光 --張相有25年歷史
http://www.youtube.com/watch?v=AZMF87XuqoE&feature=related

閃電傳真機年代兒歌金曲Medley
http://www.youtube.com/watch?v=xeKPGN-CfF0&feature=related

閃電傳真機年代兒歌金曲(非卡通動畫)Medley
http://www.youtube.com/watch?v=7HaNqVd0jeE&feature=endscreen

430 穿梭機 - 片尾
http://www.youtube.com/watch?v=H1UgNB6qd_w&feature=related

路家敏 - 小太陽 1979
http://www.youtube.com/watch?v=ADb7s3gfSSA

小太陽係首 1970年代嘅香港兒歌。由顧嘉輝作曲,鄭國江填詞,由路嘉敏用廣東話唱出。首歌嘅詞唱出嚟嘅時候字正腔原,冇變音變調。

首歌講太陽似紅花又似南瓜,掛喺天上面,成日都好開心,「 我 」有好鍾意佢,月光落山日頭又返嚟,日日都係咁。有擬人法嘅描寫同埋感情嘅想像,而絕大部份首歌詞都係用國語書面語寫成嘅。

太陽像那大紅花, 在那東方天邊掛, 圓圓臉兒害羞像紅霞, 只是笑不說話。

太陽像個大南瓜, 在那高高天空掛, 照得滿山歡樂融融, 草兒發嫩芽。

大嘴巴,笑哈哈, 落了也要往上爬, 敬它,愛它, 我把心兒交給它。

太陽倦了便回家, 夜裏有些少驚怕, 明晨月兒落旭日重來, 依舊往上爬。


Keine Kommentare: