Freitag, 9. November 2012

城邦論之父陳雲:梁振英係黐線㗎

城邦論之父陳雲:梁振英係黐線㗎

QUOTE:

提出城邦論的陳雲,再三強調他的論述只是捍衞憲法下一國兩制、高度自治的權利,「 其實喺《 基本法 》下,香港嘅自治權比殖民地時代高,香港人根本慣咗冇自主權,唔追求獨立;只不過家又雙非、又買唔到樓,個個冇啖好食,好似奴隸咁,先用呢樣嘢保護自己嗰種生存方式。」


陳雲 冷笑魯平的東江水論,「 你試吓唔供應吖,唔供應咪暴動囉!暴動,金融巿場就混亂,佢( 國企 )唔可以喺度上巿,唔可以喺度發行人民幣債券,唔可以喺度做金融對冲,咁佢咪靠 上海囉,靠上海我睇吓 美國佬點整蠱佢。


談到梁振英「 閉關鎖港 」的批評,他罵得更狠,「黐線㗎佢,梁振英係黐線㗎,一個城邦,一定係講國際關係,一定係開放㗎,點會閉關啫;問題係家( 香港 )淨係向中國開放,淨係向晒中國傾斜,啲利益畀佢攞晒吖嘛。」


中央反應之大,陳雲有心理準備,「 佢哋一路 食開你香港,家你班友 突然間醒咗,自由行、雙非俾你打走咗,水貨佬俾你打走一截,想食埋你東北,又識咁醒目去抗議,以後利益唔可以食咁大啖,所以佢有啲唔舒服。」

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20121109/18062013


Keine Kommentare: