Dienstag, 3. Mai 2011

香港 - 孤身走我路

香港 - 孤身走我路

梅艷芳 - 孤身走我路

不怕孤立,才可獨立 ! 孤身走我路 但信心佈滿路途

連俄羅斯總統都咁睇得起香港, 香港大把本錢玩光榮孤立 . . .

宜家班擦鞋仔, 土共, 同無能狗官, 成日話香港要加快同大陸融合 . . .

佢地都唔明, 點解津巴布韋總統要送個女來香港讀書, 同在香港投資買樓 . . .

仲有, 點解俄國佬要視香港為學習對象, 同融資中心 . . .

原因都係因為, 香港的中國政治背景, 同英國政治遺產 . . .

但宜家, 正一點一點比呢班敗家仔, 敗晒出去 ! !

《孤身走我路》

作詞:鄭國江 
作曲:谷村新司 ( Shinji Tanimura) 
編曲:奧金寶

孤身走我路 獨個摸索我路途
Oh... 寂寞滿心內 是誰在耳邊輕鼓舞

我要唱出心裡譜 我已決意踏遍長路
Oh ... 跟心中怕子 傲然獨舞永沒停步 不想管終點何日到

*Ah... 孤身走我路 但信心佈滿路途
 Oh... 路仍是我的路 寂寞時伴我影歌中舞

#孤身走我路 是痛苦卻也自豪
 前面有陣陣雨灑下 淚兒伴雨點風中舞

△ 那怕每天都跌倒 我信我會走得更好
 Oh... 心中痛苦 無從盡訴卻自流露 風中的纖瘦影悠然自顧

Repeat * #, △, *

孤身走我路 獨個摸索我路途
Oh... 問誰伴我走我路 寂寞時伴我影歌中舞

梅艷芳 - 孤身走我路
http://www.youtube.com/watch?v=7i5hnsmtOHQ

Keine Kommentare: