Samstag, 7. Januar 2012

scala 關鍵小數

scala 關鍵小數

quote :

陳雲分別喺書中同面書提到兩樣野,我覺得好有啟發意義。

第一、佢提出左「 關鍵小數 」,話成大事者不謀於眾。講到你無可能令到全個社會所有人、或者八九成人支持你認同你,佢認為只要儲到一定數量既志同道合,就足以成事。佢重舉出日本倒幕府既八十八人做例子。

第二、佢有講過你以上提到香港人既冷感、關注個人利益問題,其實佢書中都有若干批評。而且佢重提過,香港既呢班人,例如會 Hi勁 示威者塞住條路阻住佢等等,對示威抗爭冷嘲熱諷。

但當你做既事略有小成,佢地會慢慢細心留意你做既野;當做到既事越來越多,佢地慢慢會唔批評,再去到會支持你。

另外,我覺得就算香港人有以上你提到既弱點,但其實唔損害到香港人既優點,而佢係喺書中提過,香港有一百七十年既現代政府、法治等等,係中國人拍馬都追唔上。

endquote

----

Wan Chin :
《 中大學生報 》刊登了一篇集左翼思想病毒於一身的膠文。港共在密密挪用香港本土主義政綱,本地的左翼分子卻開罵了。

作者蕭說 “ 第一個問題很重要,現今大陸資金救活香港股市樓市、大陸遊客為香港創造大量消費、香港商品要透過中港貿協進入大陸市場,為甚麼我們就可以說香港能夠「 自治 」呢? ”

這些都是廢問題,大陸資金能不來香港洗黑錢嗎?他們能去美國洗黑錢嗎?大陸遊客來香港消費,是施捨嗎?他們為什麼不施捨給泰國、新加坡,為何要來香港?

難道我們香港沒有付出基本建設負擔 和商業服務嗎?將互惠互利的中港貿易視為大陸人對香港的關照甚至施捨,正是 大陸蝗蟲的看法。這些大陸『 送禮 』給香港的蝗蟲論調,我都在《 香港城邦論 》一一駁斥了的,但這位書評作者卻不徵引,反而一下子跳到我的全民決志論去。

看了 D&G 和海港城歧視香港人、優禮大陸客的作風,各位還認為,左翼這種中港大團結、命運一家親的講法有效嗎?http://www.blogger.com/img/blank.gif

D&G 歧視香港人,大陸客有講過一句話幫口嗎? D&G 和海港城擺明車馬歧視香港人,不就是這種大陸人消費救濟香港的思想在作祟嗎?

---

The Scala Programming Language
http://www.scala-lang.org/



Keine Kommentare: