Freitag, 27. Januar 2012

陳雲:反蝗不涉歧視

陳雲:反蝗不涉歧視

文化評論人 陳雲指出,高登今次群眾運動成功 由虛擬世界帶到現實,反映普遍港人對內地孕婦及 旅客反感,「 小部份人喺醫院打人、走數,香港人就覺得成班大陸人都係衰;大陸人覺得香港欠咗佢,落嚟消費先有經濟增長,雙方一有事就嘈交。 」

陳雲:反蝗不涉歧視

陳雲指反蝗蟲並非針對個人,沒有歧視成份,「 蝗蟲即係本地冇得食,飛越邊界食隔籬資源,全世界都唔容許。如果香港人咁樣湧去加拿大生仔,人哋一樣鬧你。」

陳雲形容,內地旅客入境審批權是 帝國殖民主義象徵,港人須企硬爭取到底。若港府不向中央取回審批權,只會引發暴力衝突,「 我送咩人,你就收咩,你冇權拒絕。大陸都有戶籍限制,明顯係欺負香港。 」

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120127&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=16018621


01-25 新春糊士托 菜園藝術快樂抗爭 Part 4 陳雲
http://www.youtube.com/watch?v=8K38qctVsAU



Keine Kommentare: