Sonntag, 1. Januar 2012

Habermas : The Theory of Communicative Action


Habermas : The Theory of Communicative Action

強國網民熱傳《 天與地 》講和諧一幕





天與地....如果....平行時空
http://www.youtube.com/watch?v=uU72N-VRue4

睇完聽到下面d 對白後 嚇到要即刻全國禁播

1. “ 當所有人都話我地既城市被人「 邊緣化 」之後, 我地會感到沮喪, 失望, 悲哀.

但我地從來都無去諗, 所謂既「 邊緣化 」, 係我地依附 o係主流既價值觀入面, 點解我地唔可以有 自己一套既價值觀?

點解我地唔可以有自己一套 生存意義既解釋方法丫? . . . "

2. ". . . 「 和諧 」唔係100個人講同一說話,「 和諧 」係100個人 有100句唔同既說話之餘, 而又互相尊重 . . ."

3. ". . . 無錯, 而家聽到既彭彭聲 , 就係強權同制度下既代表, o係建制下既當權者, 佢地最恐懼既, 就係佢管治既人民唔聽話!

佢地最驚人民有自己既諗法, 有自己既主張! . . . "




Keine Kommentare: