Sonntag, 30. September 2012

林茵 - 陳雲:我預咗畀人鬧

林茵 - 陳雲:我預咗畀人鬧
   2012年 9月30日

拒絕中港融合、捍衛港人利益的示威行動  今年遍地開花,尤其多由網民自發、非社運常客組織的 街頭聚集,例如圍拍 D&G、 反自駕遊、光復上水站等。

網民對中港矛盾反應激烈,不惜直接行動來到衝突現場宣示主權,《 香港城邦論 》及陳雲於 facebook 上的言論導向發揮了一定程度的影響。

擁躉眾多,但不少知識分子和 社運人對其 操弄民粹、挑動中港矛盾的方式 不以為然,面對「 希特拉 」、「 右翼大魔頭 」等指控,陳雲一笑置之,「 無呀,我無變質,我以前的論政文章一樣係講現實政治 」。

反高鐵時仍與左翼青年一同快樂抗爭,他說萬人圍立會之役失敗,對他來說是重大挫折,「 咁多群眾都做唔成事?以後一定要改變方法 」。從此向族群政治發展。

「 出唔出事係政府話事 」

陳雲說,無論高鐵、新界東北,很多關於中港融合 和被規劃的項目,骨子裏其實是地產財閥、 內地地方政府 與港府官員等利益勾結的結果。

這點不是跟左翼青年有共同語言?「 但講呢啲無人聽,一定要講 族群政治 啲人先會明。

直接去逼大陸人,大家嘈起上嚟,政府驚出事咪要改善囉,這是好實際的民間運動原理,左翼班傻人 覺得咁樣唔道德,做乜去恰個水貨客,係地產霸權唔啱點解唔搵李嘉誠?你試吓,你見都見佢唔到啦。

要恰梗係恰細,影響大嘛,佢哋又唔係咩善男信女,走水貨話『 我唔落嚟買你食屎啦  』都講得出。 」但用 族群矛盾 做反抗工具不是很危險?肢體衝突出事怎辦?「 出唔出事 係政府話事,佢快手快腳 搞掂( 打擊水貨客 )咪唔會出事囉。

要取悅所有人 就做唔到事

陳雲認為,在港搞成功的群眾運動要簡化論述 ── 雙非人是蝗蟲、一簽多行來香港打黑工搶飯碗,他似乎很知道自己在以偏概全,「 一定要簡化先會有人行動,思想精密都可以有行動,但這要高度組織和政治教育,香港的政黨唔願意做,又唔係我可以做到,無時間,無錢,網絡上講嘢 一定要簡短。 」

但言論煽動族群仇恨,部分網民見到雙非孕婦出了醫療事故歡呼喝采,認為「 蝗蟲最好死晒佢 」,變得幸災樂禍無人性又怎樣?「 咁講只係情緒發泄,香港人唔會見佢入緊醫院專登絆跌佢、見死不救,一路鬧佢抵死一路都係會救。」

他反指部分衛道者虛偽,「 真係要救弱勢,驚水貨客嚟唔到,大陸細路要食三聚氰胺,你咪過關送去畀佢囉,打咗稅合法架。唔見佢哋愛心爆棚到咁?得個講字喳嘛 」。

我預咗畀人鬧,要取悅所有人就做唔到事。壞名我擔之嘛,或者班高登仔擔之嘛(笑),又唔係佢哋擔,怕乜?

其他香港人 咪繼續講仁慈呀、普世價值呀、 公共理性呀、 平等呀咁囉,一班人做壞事 另一班人補鑊,係正常社會操作、 做政治運動 要有這個默契。」

陳雲的族群政方法,《 明報 》林茵的精彩訪問
http://www.facebook.com/wan.chin.75/posts/308685879239637


Keine Kommentare: