Sonntag, 5. Juni 2011

大陸人搶完奶粉終於搶學位, 大陸媽:入名校好開心!

大陸人, 搶完奶粉, 終於搶學位, 大陸媽:入名校好開心!
http://forum4.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=3059682

其實我開始諗, 如果真係阻唔到哩班野落黎, 咁不如教化佢地 , 向佢地揭示土匪禍害, 灌輸正確價值觀 , 雖然好難 . . . .


啋你有味,一心來港享受本港完善法治、一心有策略地入名校、 全部有晒計劃,但唔係 buy 你香港人講嘅追求民主,要搞清楚,恕我直言,但係事實。

其實好矛盾
唔幫手抗共...遲下咪又係搞到同上面一樣

對於在港大陸人來講唔太擔心呢樣嘢,因為佢地唔同當年偷渡來港的大陸移民,

現在的新移民只不過想享受本港資源,心裡並非好憎恨祖國,香港人唔好太天真,現在的「 在港大陸人」心態唔係你地香港人諗果樣嘢。

咪係,呢班人拎左三粒星之後都係投僭建聯居多
盞令香港政局更加烏煙瘴氣

>>>> 係。現在的新移民,來港後標榜自己是「 香港人」,這些「 偽香港人」心態向祖國,

事實上,中國經濟亦或多或少帶給他們財富,所以唔憎恨大陸,呢類「偽香港人」必定是建制派的新票源,因為從父母開始已心繫祖國。

享受完就破壞 蝗蟲本性. .. .



Keine Kommentare: