Mittwoch, 15. Februar 2012

陳雲 : 駐港解放軍佔領香港 成立政府的做法不會成功的,

陳雲 : 駐港解放軍佔領香港 成立政府的做法不會成功的,

. . .

Alexei Bonaparte 但特區政府要反應快,北京倒台就要立即歸順國民政府,速度不可以慢過張學良當年 . . . 最大問題都唔係廣州軍區,而是駐港解放軍,如果他們佔領了政府總部,建立軍政府的話,我唔敢講會好得過三年零八個月 . . .

Wan Chin 駐港解放軍佔領香港 成立政府的做法不會成功的,香港不是落後地區。香港的命運 取決於香港人的決志,其餘都是次要。

Wan Chin 轉貼自 Chapman Chen
中國敗象紛呈,香港如何自保?香港自治運動早有預備,各位請聽廣播。

. . .

Michael J Porter 中國內亂,香港就要挾洋自保。君不見上週香港馬球隊在中國奪冠,隊中全是洋人。你話香港有幾多洋人?如果有二萬美國人,要唔要出動航空母艦來撤僑?

source:
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=367102406635315&id=589657224



Keine Kommentare: