Mittwoch, 31. August 2011

池玲子-- 不良姐御傳-- 豬鹿蝶 -- Sex and Fury

池玲子-- 不良姐御傳-- 豬鹿蝶 -- Sex and Fury
http://www.metacafe.com/watch/789646/sex_and_fury/

Stanley :
大家知唔知呢個情況可以有幾危險?當年納粹屠殺猶太人、解放軍屠殺平民、東德獨裁政府軍警射殺人民、史太林秘密軍警屠殺俄人屠殺人民,都係自恃著「 對方是暴民」及「我只是執行職務」的心態。

當香港淪為軍警特務橫行的制度暴力社會,香港的自由城邦的基業已被毀滅。


千祈唔好覺得我係講笑,當「一吋 」自由被收縮,你默不作聲,甚至雙手奉上,下次他們便要「一尺」。當你發現自由與權利剩下無幾時,其實你已一無所有。

警察已為鬼卒,港府淪為暴政。

full movie:
The Girls of Kamare (1974) (kuso-ed version )
http://www.ubu.com/film/vienet.html




Keine Kommentare: