Donnerstag, 24. Juli 2014

陳雲:港語學 這些人的主張,與中共、赤柬無異

陳雲:港語學 這些人的主張,與中共、赤柬無異


https://www.facebook.com/wan.chin.75/posts/10152510325047225


Wan Chin 不妥善處理,分分鐘我努力的香港建國成功之後,我會被這些狂妄之徒刺殺,落得個印度甘地的下場。


Wan Chin 港語學這些人的主張,與中共、赤柬無異。



- - -


曾焯文:唐滌生 若非繼承  唐詩宋詞元曲等  華夏文學傳統,絕不可能創出本土經典 帝女花;

就算 周星馳的 月光寶盒 同 唐伯虎點秋香,都係重新創作 華夏章回小說 西遊記 同明朝才子  唐寅的 風流韻事。

即使 港語學 本身亦承認  粵語 至少可追溯至 唐末的中古漢語。


所以,港語學堅持「華夏已死,香港當立」,一係無知, 一係居心叵測,要香港變成無主孤魂,喪失三千載聖賢智慧,得返幾廿年文化根基,可任由境外殖民勢力播弄于股掌之間!

港語學:「生鬼嘅粵語、感人嘅廣東歌、攪笑嘅周星馳電影等值得我哋自己驕傲嘅嘢,而唔係華夏呢啲咁虛無縹緲嘅嘢。」



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203890277119396&set=a.1264511894979.40210.1295200044&type=1

- - -

吳大澂 :

港語學,老實點,想攪文化大革命就出聲。香港人實同你玩到底!


最buy 港語學 同左膠的文化無主次謬論的,99% 只會係 未到25歲的後生仔。


25歲以上 有跟阿爸阿媽拜神上香拜山、新年拜年𢭃利是、中秋估燈迷的、端午節包糉,甚至小學時寫過毛筆字的,根本就知呢班人在吹水廢up。


25歲以下的,細個大部份時間,已經接受港共教育,加上香港愈來愈西化,生活上脫離了自己的文化根源,先會相信呢班鳩人講什麼「香港唔係華夏」、「粵語唔係雅言」的廢話。


當年大陸攪文化大革命,共匪 就係專門煽動文盲及對歷史無知、文化根源最弱的後生仔,話二千年華夏 就係封建專制、地主好仆街,跟手批孔反右,又放班細路鬥地主、鬥自己父母兄弟、鬥長輩、鬥學者。薄希來就係打七佢老豆上位的。


港語學呢班人攪的,根本就係文化大革命前,共匪用的那套滅絕大陸華夏文化的毒計。所以說,呢班人真係死一萬次都唔夠,甚至有理由相信背後有人教路,唔係班細路點識玩共匪呢套文化大革命?輔仁仲走去掂呢趟渾水,真係唔知佢無心定有意。

source

https://www.facebook.com/tc.ng.712/posts/330389733792742?fref=nf



Keine Kommentare: