Montag, 28. Februar 2011

MS5220 蝗蟲天下 MV (原曲:富士山下)

蝗蟲天下 -=- MV (原曲:富士山下)
http://www.youtube.com/watch?v=aWZFgkJNxDM

1. 香港一個曾經救過中國幾次的小地方今日委屈成迫害成如此斯樣,

忘本的應該是蝗蟲,不知所謂、被洗腦又短視的蟲們眼中就只有自己­的利益。

2. 以殘字滅文字,以匪話滅方言,無恥的人哪有文明文化可言?

3. 我地香港救濟中國果陣 我地有無要求你地回報? 依家我地只係想你地班大陸人落香港果陣有番少少文化 咁就叫通敵賣國? 咩logic黎架?

估唔到大陸都有咁多小學雞 我地仆心仆命幫你地 你地就諗住同化我地, 強姦我地, 點解我地係中國一部份, 要受你班忘恩負義既人既氣?

4. 驚五毛睇唔明 用一次書面語 我們香港救濟中國的時侯 我們有沒有要求你們回報? 現在我們只想你們這些大陸人來香港時比較有文化 這樣就叫通敵賣國? 這是什麼 logic來的?

5. 想不到大陸都有那麼多多小學生 我們盡心盡力幫你們 你們就要同化我們 強姦我們 為什麼我們會是中國的一部份 要受你倒這些忘恩負義的人的氣?


Keine Kommentare: