Dienstag, 6. Januar 2015

[轉]: 鳩嗚主體戰略思想

[轉]: 鳩嗚主體戰略思想





https://pbs.twimg.com/media/B3_tWxpCAAAaQrQ.jpg

1.

鳩嗚 其實係 不合作運動, 佔領, 遊行示威以外 新形抗爭方式。老老實實 呢種抗爭模式,我之前 真係未聽過 有其他地方用過,所以 鳩嗚都算係香港人發明既 最新抗爭方式。


不過好遺憾 發明呢種抗爭方式既香港 好似唔係好明 呢種抗爭既最大優勢係邊,唔識得 好好揮發利用。


鳩嗚最大既優勢 係在於佢既 機動性 同埋隱藏性,


而且 唔需要大量兵力 就算只有 一千幾百 甚至少至數十人 都可以成事,但係依家D人 on99咁 打鑼打鼓 又遊街咁 完全浪費晒成個鳩嗚 最精華既兩大特點。


- -


2.

首先,機動性 就指d市民可以 快速集散,即係d警察封街頭 你地就去搞街尾。


咁做最大既好處 就係唔洗比人限制個場地,場地選擇既主權係 市民。市民就係係一個大地圖入面 唔同既地點快速集散,令到d警犬疲於奔命,又可以 拉長警犬既防守戰線 同時亦會削弱佢地既防守。


情況就好似同佢地玩 扑傻瓜咁,d人係個洞度出黎,佢拎個鎚仔到頭頂既時候,我地又縮返入去 係第二個洞出來。呢個先係我地 遊擊撚狗 既最大樂趣。


所以,要同警犬 玩扑傻瓜 速度同體力係十分重要,只要我地既聚散既速度 越快維持得越耐,我地就可以 撚到班狗越辛苦。


當然,有d情況未必可以做到 快聚快散,所以我地就要利用佢 第二樣既優勢 隱藏性。


- - -


3.

隱藏 就係將成隊人 隱藏係鬧市之中,最好既方法 就係混入一般群眾入面,甚至可以混入 藍絲阿叔當中。


咁做既目標 就係要班差佬 分唔到邊個打邊個,即都係成個鳩嗚既核心精神所在。


目的 就係要增加警犬既 精神壓力,令佢地對市民大眾 產生混淆,令佢地產生 草木皆兵既心理壓力,


係呢種心理壓力既影響下,佢地只有兩條路可以揀,一:有殺錯冇放過。 二:由鳩得d人 扮睇唔到。而我地要做既野 就係要趕班警犬 行上〔有殺錯冇放過〕呢條路。



source :



[轉]: 鳩嗚主體戰略思想
http://m2.hkgolden.com/view.aspx?message=5594098&type=BW

Keine Kommentare: