Freitag, 13. März 2015

轉自Johnny Fok: 《無限上綱上線陰謀論黑暗兵法》:


轉自Johnny Fok: 《 無限上綱上線陰謀論黑暗兵法》:


單一事件?李前局長你問過共產黨未?(按:前保安局長李少光說尖沙咀持槍打劫錶行案是單一事件。)


中国就爆就人所共知,有睇開世界新聞嘅朋友應該明白,美國佬嘅滅中佈置如火如荼,單睇美金呢期升幅,就知大事近...


身為中国唯一嘅救星:香港 ( 從來係、依家係、之後都會係 ),中国係唔會恁輕易放棄嘅,但只能夠借香港呢隻黃金殼上巿,點解?世界級政治嘅事情自己去搵料研究好喇,解釋俾你地聽你地都當耳邊風。


本來中国強搶香港返來頭幾年都好好地,馬照跑舞照跳恁啦,老共暗啞底慢慢殖民清洗香港人,十年廿年三十年甚至四十年,一定搞掂,點知好事多磨又或者香港人拜得神多,03年呀07年呀11年呀  發生一連串令老共唔再放心俾香港人管香港人嘅事,咪加快清洗香港人囉,即係行國師陳雲所講嘅 Plan B。


好喇,來到呢年,香港城邦論出台,真係驚天地泣鬼神,亦係國師要拍醒一衆港豬,食瞓屙屌徂恁多年,係時候起身洗洗個豬欄、加番高個圍欄、同埋自己豬欄自己管,是為Plan A。


好喇,國師喺網上面屌港豬屌到剛剛有尐起色,知道 “ 世界上只有我們是港豬 ”、“ 港豬會勇武起來”、“ 港豬革命、佔領街頭 ” 喇,老共知道有對手,希望過番幾招,Plan A 可能會對渠地更有利 ( 即係國師講嘅 共投,老共唔駛額外俾精神時間理香港 );


但係時間就係唔等人,港豬就係唔爭氣,想行Plan C 嘅美帝管理員又勢凶夾狼,老共就唯有自己出手喇:打響第一口槍聲!


呢一口槍聲意義就相當有深意!點解?


1. 有冇諗過香港有幾耐無發生械刧案?點解唔發生?

2. 械刧番徂來,綁架仲會遠?

3. 老共當初諗開放自由人落來香港排洪,百般情由,但就係無諗過香港原有嘅優勢急速退敗,點補救好?

4. 點解槍枝恁易落到來香港?海關班蛋散做亘乜?

5. 之前佔領街頭,警察打香港人打到一地係血,依家一個疑似中国來嘅揸槍賊人就搞到鳩流流,警隊出現咩問題?


重有一大堆問題可以發揮,但係唔打出來喇,好鬼攰...


所以,照推演,蒞亘會有更多械刧案發生,武器會更重型...


總之,呢一槍,我恁講啦,係老共想幫國師一把,幫港豬一把,行Plan A,重要係快行,因為老共等唔到喇。加多句,老共要面要權要對手,轉口風稱呼香港為兄弟,港豬,醒水啦。


Wan Chin 局面變化。各位自己看。
source :


轉自Johnny Fok:《無限上綱上線陰謀論黑暗兵法》:
https://www.facebook.com/wan.chin.75/posts/10153080640952225?fref=nf


陳雲:城邦論除了Plan A,有Plan B,也有Plan C.
https://www.facebook.com/wan.chin.75/posts/10153053551142225?fref=nf


Keine Kommentare: