Sonntag, 15. November 2009

第四代也沒路走,第五代香港人何去何從?

第四代也沒路走,第五代香港人何去何從?

你地成日話d第幾代點樣點樣仆街
佢地之所以可以屈到你地機,係因為個遊戲既規則根本係佢地定既,佢地一定係定d有利自己既規則,
呢個係人性,屌佢地係冇用既,換左係你去左佢個位,你都一樣會定d有利自己既規則

唔想比佢地玩?你有兩條路

一係你要玩佢地定既規則仲要玩得叻過佢地
一係你要去參與定d有利自己既規則

呢兩條路唔係分叉路,但你地班on9就總係以為自己先係道德高地
係不公平規則度撈得掂既人屌抗爭既人o徒氣,搵多錢好過啦
抗爭既人覺得自己不舌同你地同流合污
最後一個甘於被屈,一個只能空嗌口號,兩個都係輸家

我而家就係屌晒你地所謂第四代既所有人

你甘於係呢個不公平規則度玩,但永唔夠d老野玩,咁點解係唔去試下定規則?當要投票,反23,平反64果陣,你係咪係個mon前面屌7人地係傻仔?

d左x狗乃阿爺屎x眼,你又唔去投票趕佢地走?而家個政府入面根本冇你地既人,佢地定d規則點解要就你?

你話租金貴創唔到業,領匯上市果陣你又唔出聲?我係西貢起層樓話果度九龍,你又仆到去買?而家仲要有d乞兒話買唔到港島樓係到發窮惡?你地係到嘈係幫我宣傳咋,醫生律師就要住港島?

傻仔,呢條規則咪我定既law,有人話你知屯門元朗天水圍都住得人,你一定會幫我反擊格,成個鐘車點住呀?我知你會幫手恥笑d新界同事話人鄉下仔格,冇你幫手我條規則點會 work?

你唔可以set番條醫生律師住沙頭角既規則咩?或者其他醫生律師住港島你就要跟?你驚俾人恥笑ma,你唔驚你條女都會驚,你條女都唔驚,你外母會驚law,我就睇死你班柒頭係裙腳仔冇自信,吹咩?

你日日去lvx門口lur地話冇錢買,人地會開倉?你唔買唔會死,不過我就係睇死你去乞都會去買,你搵錢叻咩?搵到咪又係俾我。我話2017有普選你就真係信?

我今日可以唔俾你,點解2017要俾你呀?我到時都唔俾你個天會收我呀?唔會law,我俾你普選俾你同我改規則?我唔俾我世世代代都可以繼續玩你,你俾半個理由我點解要俾你呀?

你日日嗌口號,要爭取乜野乜野,點解人地要俾你?你咁同個乞兒去拉個有錢佬件衫羅錢有乜分別?你仲要係惡型惡相咁去問人羅呀,我點解要俾你呀?我俾你邊個俾我呀?偶然一個兩個有錢佬肯俾少少,但你都唔會變有錢佬law,你都係一個乞兒黎咋以為自己好型?點解你唔令自己有價值d?

規則係佢地定唔代表你一定輸 ga,你玩十輔贏一輔,下一輔你就可以話事啦,你怨天怨地,我根本唔怕你,你要令我覺得我要睇番你頭ma,我有100蚊,你有10蚊,我咪唔可以唔理你 law,我有100蚊,你一毫子都冇,我理撚得你死啦?

個遊戲明明仲有位,我叫你埋黎玩係擺明玩你既,你埋黎玩我時運低果陣咪俾你玩番一鑊law,你懶清高唔玩,我咪搵個夠蠢既玩law,你驚冇人玩?

結論: 我就係睇死你地兩班柒頭一世都係狗咬狗骨,吹咩?一個慢慢等2017,一個慢慢係度怨天怨地la,我唔上屈機呀,我開埋金手指都得呀



Keine Kommentare: